„Odezvy“ a „Jaké to bylo“ od rodičů a studentů ve druhém pololetí školního roku 2016
Publikováno: 21. 4. 2016 | rubrika: Novinky
Odezvy od rodičů a studentů: Co se vám líbí?
- Přizpůsobení se tempu dítěte, snaha o ukotvení základních znalostí.
- Metody vyučovací, přístup učitele – vstřícnost, ochota, komplexní pohled na problémy dítěte, pomůcky, názornost.
- Profesionální přístup, rady rodičům, jak se s dětmi učit, přesně daná metodika doučování, názornost při výuce.
- Spolupráce s lektorkou, její přátelský, laskavý, ale přesto důsledný přístup k synovi i vstřícná komunikace s rodiči.
- Při diagnostice v PPP pochvala pro paní lektorku za to, že syn zvládl plus a mínus a že ví, co dělá.
- Doučováním se zvedlo synovi sebevědomí.
- Osobní přístup. Zkušenosti.
- Studentka: „ Matematika mě začala dokonce bavit. Paní učitelka je hodná, poradí mi, ale snaží se, abych na to přišla sama.
Jaké to bylo!
- V poslední době jsme u syna zaznamenali výrazné pokroky ve čtení i v psaní, což se pozitivně odrazilo i na známkách ve škole a celkově i na vysvědčení. Začal nosit jedničky z českého jazyka, což ho pozitivně motivuje k další práci a tato změna přístupu k povinnostem je pro nás velmi důležitá. Paní učitelka ve škole ho chválí za snahu, čtení u něj dokonce hodnotí jako bezproblémové bez známek dyslexie. Je rovněž chválen za ústní odůvodňování pravopisných jevů, při přenosu do písemné podoby se ještě chyby vyskytují, ale vidím zlepšení ve schopnosti se chyby najít a opravit samostatně. Proto jsme se rozhodli nadále pokračovat v doučování a upevňovat „problematické“ mezery v českém jazyce.


Chcete dostávat upozornění do e-mailu?
Budeme vám posílat informace o nových článcích, termínech přednášek či letních táborů a jiných akcí, které pořádáme.
Registrací dáváte souhlas se zpracováním vaší e-mailové adresy pro zasílání newsletterů po dobu maximálně 5 let. Odhlásit se můžete kdykoliv jediným kliknutím v každém e-mailu. Jak chráníme vaše osobní údaje »
Sdílejte článek na sociálních sítích